Index per productcategorie

Plaats je muisaanwijzer op een afbeelding en je krijgt de omschrijving van de productcategorie te zien. Klik op een categorie om al mijn artikelen over dat onderwerp te lezen:
Best Price

30 juni 2013

Koopadvies: Micro-SDHC geheugenkaartjes voor je Smartphone

Prijzen van Micro-SD geheugenkaartjes verschillen enorm en dat heeft gewoonlijk met de prestaties en eigenschappen van het kaartje te maken.
Micro-SDHC Class 10 geheugenkaartjes zijn de snelste en speciaal bedoeld voor voor hedendaagse high-end mobiele apparaten, zoals smartphones, digitale camera's en tablets. Voor de meeste smartphones zijn Class 4 kaartjes wel voldoende snel, maar het prijsverschil is vandaag erg klein. Klik hier voor een uitgebreid artikel over de snelheden van SD kaarten. Opgelet: een 32GB kaartje is de maximum grootte voor de meeste smartphones. Er bestaan 64GB microSDXC maar deze zijn niet met alle smartphones compatibel (Samsung Galaxy S2, S3 en S4 wel).

64GB Micro SDXC kaart Class 10: reeds vanaf 49 euro
32GB Micro SDHC kaart  Class 10: reeds vanaf 22 euro
16GB Micro SDHC kaart  Class 10: reeds vanaf 12 euro


Klik hier voor een test van 43 Micro-SDHC kaartjes

2 opmerkingen:

  1. 49 euro is goedkoop voor 64 gb ik kan me nog heugen toen de 16gb net uit was betaalde ik 60 euries ervoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij kun je hier wel een micro sd kaart kopen ze zijn in iedergeval klasse 10 en goed geprijsd denk je niet?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.